تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

 

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

آکوالند آنتالیا در یکی از نواحی ساحلی ساخته شده که زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. این مجموعه یکی از محبوبترین مراکز آبی تفریحی تور ترکیه 94 میباشد. این منطقه شامل سرسره های آبی و استخرهای عظیمی است که تمام گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن ها استفاده کنند. در هنگام اجرای موسیقی زنده در این مکان، صفای محیط دو چندان می شود. همچنین می توانید شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 نیز یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید.

قابل ذکراست که در صورت تمایل شما گردشگران تور ترکیه 94 میتوانید در زمان خاص در برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا حضور پیدا کنید، این دلفین های جذاب و سرگرم کننده لحظات زیبایی را برای شما میهمانان تور ترکیه فروردین 94 به یادگار خواهند گذاشت.

آکوالند در آنتالیا، ترکیه

 

مطالب مرتبط :

دیدنی های مالزی

پارک پروانه ها ی مالزی

 

پارک پروانه ها یک پارک سرپوشیده میباشد که دارای بیش از 6000 پروانه میباشد، شامل 120 گونه ی مختلف و در اندازه ها ، رنگها و اشکال متنوع می باشد ،گردشگران و بازدید کنندگان تور مالزی 94 می توانند با قدم زدن در این پارک زیبا و پرگل و گیاه از نزدیک با تماشای این پروانه های زیبا ، لحظات خوشی را داشته باشند. این پارک زیبا تور مالزی عید 94 شامل 2 قسمت دیگر نیز می باشد، یکی برای پرورش پروانه ها و دیگری دارای یک موزه برای به نمایش گذاشتن گونه های متنوعی از حشرات که دیدنی و آموزنده میباشند.ساعات بازدید از این پارک در تور مالزی فروردین 94 همه روزه 9 صبح تا 6 بعدازظهر میباشد.

 

بلندی های کامرون مالزی


کامرون منطقه ای کوهستانی با ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا میباشد که بزرگترین تفریحگاه کوهستانی کشور مالزی میباشد که فقط 4 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد. منطقه کامرون تور مالزی 94 با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران زیادی را به روستاهای اطراف شهر علاقه مند میکنند و شیفته خود کرده است. در این منطقه تور مالزی بهار 94 هوایی خنک و محیطی پر از آرامش دارید. گردشگران و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری شدن برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزرعه های توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را تهیه کنند. همچنین اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی کامرون در تور مالزی فروردین 94 که یادآور دوره استعمار انگلیس ها میباشد بسیار منحصر به فرد است.

 

پارک آهو مالزی


این پارک سرسبز دارای مساحتی به وسعت 2KM را با درختان سایه گستر، جوی های باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در اطراف این پارک تور مالزی 94 می توانید آهوهای خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را ببینید و به آنها غذا بدهید. برای رسیدن گردشگران تور مالزی فروردین 94 به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .


ساعات بازدید از این پارک زیبا در تور مالزی عید 94 برای عموم 9 صبح تا 6 بعدازظهر هرروز میباشد.

 

مطالب مرتبط :

هتل های مالزی

 

هتل مایا کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیای ممتاز خود سفری به یادماندنی را برای مسافران تور مالزی 94 خود به یاد میگذارد. هتل مایا کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل :  استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تور مالزی فروردین 94 تعبیه شده است. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می توان به مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه اشاره کرد. مسولان پذیرش این هتل به صورت بیست و چهار ساعته پذیرش از میهمانان تور مالزی نوروز 94 را انجام می دهند.

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

 

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد.هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل تور مالزی فروردین 94 به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - بیلیارد - بازی دارت - اسکواش اشاره کرد. در این هتل تور مالزی نوروز 94 سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز تعبیه شده است تا سفری خاطره انگیز را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد.

 

هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده Western union money order است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان میهمانان تور مالزی فروردین 94 تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل تور مالزی بهار 94 استفاده کنند از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی نوروز 94 پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط :

مراکز خرید ترکیه

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه

Capacity Shopping Mall

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه هفتمین مرکز خرید پر طرفدار تور ترکیه 94 می باشد  که در سال 2006 تاسیس شده است و  صد و هشتاد فروشگاه دارد که از فرودگاه بین المللی آتا تورک با فاصله 10 دقیقه به مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانها به راحتی شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 میتوانید دسترسی داشته باشید و نیازها و مایحتاج خود را در تور ترکیه عید 94 تهیه کنید. این فروشگاه به دلیل وسیع بودن و بزرگ بودن و حجم خیلی زیاد بازدیدکنندگان به این نام معروف شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در نوع خود می باشد. در این فروشگاه بزرگ برخی از مارکها و برندهای معروف نیز وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارد و کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی برای بازدید کنندگان تور ترکیه 94 دارد و مهیا کرده است.

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه

olivium

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه برای شما میهمانان تور ترکیه 94 تقریبا راحت می باشد که با تراموا منطقه زیتون بونو را طی می کنید در ایستگاه آکا شمس الدین باید پیاده شوید و از یک سری مغازه که نسبتا خوب هستند عبور می کنید و به مرکز خرید می رسید این مرکز خرید تمام امکانات  را در چند طبقه در اختیار خریداران و گردشگران تور ترکیه فروردین 94 گذاشته است و هر هفته در روز سه شنبه اجناس فروشگاه حراج زده می شود که به زبان ترکها ایندریم می شود یعنی هر مرکز خرید و مغازه ای پوشاک و وسایل خود را نسبت به روزهای دیگر ارزانتر برای فروش عرضه کرده است که گردشگران تور ترکیه عید 94 نیز می توانند از این روز برای خرید ارزان تر استفاده نمایند

 

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید شما گردشگران تور ترکیه 94 می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود . این مرکز خرید تور ترکیه فروردین 94 چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد . در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه عید 94 خود می باشد.

 

مطالب مرتبط :

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول تور ترکیه فروردین 94  و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تورترکیه از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

مطالب مرتبط :