تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

هتل گورتاس آنتالیا


هتل گورتاس آنتالیا

 هتل 3 ستاره گورتاس (Gurtas) در 4 کیلومتری ساحل کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و به تازگی مورد نوسازی قرار گرفته است. این هتل 51 اتاق دارد که مجهز به ماهواره، تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه، حمام، سشوار می باشند. 

هر روز صبحانه بوفه در رستوران هتل سرو می شود و غذاهای ترکی نیز به شیوه منوی انتخابی ارائه می گردد.

درواز هادریان در 2 کیلومتری هتل و فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه رانندگی است.

 آدرس: Muratpasa Mah. Sarampol Cad. No:230, 07040 Antalya, Turkey

امکانات هتل گورتاس آنتالیا

 رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، نگهداری از چمدان، خدمات گردشگری، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، سیستم تهویه، کرایه اتومبیل، آسانسور، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روم سرویس.

 

هتل گورتاس آنتالیا

اتاق هتل گورتاس آنتالیا

هتل گورتاس آنتالیا

اتاق هتل گورتاس آنتالیا

هتل گورتاس آنتالیا

هتل گورتاس آنتالیا

هتل وارویک دبی


هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد.این هتل به تمام جاذبه ها و دیدنی های دبی نزدیک می باشد.از امکانات تفریحی این هتل میزتنیس،استخر،سونا و ماساژ هم می باشد.و همچنین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود.همچنین ترانسفر فرودگاهی دارای هزینه می باشد.این هتل دارای 357 اتاق می باشد.6 رستوران در این هتل وجود دارد.فاصله این هتل تافرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد.

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 

هتل جمیرا بیچ دبی


هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی یکی از گرانترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره جمیرا می باشد.این هتل 26طبقه شامل 600 اتاق و سوئیت می باشد.نمای ساختمانی این هتل به کل امواج می باشد و ساخت داخلی آن هم از عناصر آب و خاک و آتشو باد طراحی شده است. وسعت و امکانات بی نظیر این هتل قابل مقایسه با هیچ هتلی نیست.رستوران این هتل هم در داخل هتل می باشد و هم در بیرون هتل در کناره جوی های روان و جنگل های سبز می باشد. اکثر اتاق های ان هتل روبه دریا و برج العرب می باشد.امکانات این هتل:صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق و خدمات هتل: اینترنت پر سرعت در اتاقها و تمامی فضای هتل رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مال، نگهداری از کودک.این هتل لحظات رویایی را برای شما مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی به گردشگرانی به دنبال بهترین هتل و لوکس ترین هتل می باشند هتل جمیر ا بیچ ر ا توصیه می کند.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

اتاق هتل جمیرا بیچ دبی

هتل القصر دبی


هتل القصر دبی

هتل القصر دبی در بهترین موقعیت مکانی جمیرا قرار دارد.هتل القصر دبی دارای ساحل اختصاصی و آلاچیق های بسیار زیبا تعبیه شده است.از امکانات این هتل :رستوران ،سالن ورزشی، استخر ،تسهیلات برای معلولین را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.و همچنین طراحی و دیزاین هتل بسیار آنتیک و بصورت عربی می باشد. این هتل در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی واقع شده است گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از این پارک بسیار زیبا نهایت لذت را ببرند.فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه می باشد. ابن هتل از بهترین و لوکسترین هتل های دبی می باشد.همچنین این هتل دارای یک زمین تنیس و اسکواش می باشد.با تور دبی همراه شوید تادر این هتل کنار عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی


هتل آتلانتیس د پالم دبی

معماری و طراحی این هتل به صورت عربی تزیین شده است.فضای داخلی این هتل از یک آکواریوم زیر آبی ،استخر دلفین می باشد.این هتل از سه رستوران کاتلان ،ایتالیایی و فرانسوی اشاره کردد همچنین در رستوران نوبو آماده سرو غذا ژاپنی برای شما  میهمانان تور دبی می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی می باشد.تعداد اتاق های این هتل 1600 می باشد.همچنین این هتل تا بازار دبی 20 دقیقه فاصل دارد.

از امکانات هتل آتلانتیس دبی:زمین بازی کودکان ،سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای، اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ،استخر روباز ،سونا و جکوزی ،تلفن مستقیم برای شماره گیری بین المللی،اینترنت بی سیم، پارکینگ، سالن های کنفرانس مجهز، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، استخر کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته ، دستگاه خود پرداز، صرافی، پذیرش سریع ، امکانات برای افراد مسن و معلول می توان نام برد.تور دبی اقامت خوشی را برای شما گردشگران دارد.

هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی