تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

تور قشم

تور قشم , تور آنتالیا , تور دبی , تور مشهد, تور ترکیه

کاخ چراغان استانبول


کاخ چراغان استانبول| Ciragan Palace Istanbul

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول (Ciragan Palace Istanbul) یکی از بهترین تور ترکیه نوروز 97 دیدنیهای استانبول است که در ساحل اروپایی بسفر و بین منطقه های بشیکتاش و اورتاکوی قرار گرفته است. تور ترکیه فروردین کاخ چراغان استانبول باشکوه امروزه به یک هتل 5 ستاره مجلل و لوکس مبدل گشته است. و جزء هتل های گران قیمت استانبول به شمار می رود. نام این هتل، هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول (Kempinski Ciragan Palace) می باشد. تور ترکیه فروردین 97 در سال های 1863 تا 1867 بین سلاطین عثمانی مرسوم بوده است که هر یک قصر مخصوص به خود را داشته باشد و از قصر پادشاهان دیگر استفاده نکند. کاخ چراغان استانبول در قرن نوزدهم به دستور سلطان عزیز عثمانی احداث شد و می توان گفت آخرین کاخی است که از این رسم به جا مانده است. دیوارهای داخلی و سقفکاخ چراغان استانبول از چوب و دیوارهای خارجی از سنگ های مرمر رنگارنگ ساخته شده است. یک پل مرمری زیبا این کاخ را بهکاخ ییلدیز استانبول که در تپه پشتی است متصل می سازد. در سال 1910 کاخ چراغان استانبول دچار آتش سوزی می شود و تنها دیوارهای بیرونی کاخ سالم می ماند. گردشگران تور استانبول می توانند از معماری منحصر بفرد و لوکس این کاخ تور ترکیه اسفند لذت ببرند.

 

کاخ چراغان استانبول

تصویر کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

تصویر کاخ چراغان استانبول

کاخ بیلربی استانبول


کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول (Beylerbeyi Palace Istanbul) از جمله دیدنیهای استانبول است که در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد. کاخ بیلربی مشرف به بسفر، سواحل اروپایی و باغ های تور ترکیه اسفند زیبایی می باشد. بیلربی به معنای پادشاه پادشاهان است. این کاخ بین سال های 1861 الی 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز تاسیس شده است. سلطان عبدالعزیز کاخ بیلربی استانبول را بعنوان اقامتگاه تابستانی و محلی برای ملاقات سران کشورهای دیگر تعیین نموده است. دوک و دوشز تور ترکیه فروردین ویندزور و خانم اوژنی ملکه فرانسه از میهمانان این کاخ با شکوه بوده اند. در سال 1969 خانم اوژنی همسر لوئی ناپلئون و ملکه فرانسه در مسیر بازگشایی از کانال سوئز از این کاخ بیلربی استانبول دیدن می کند و بعدها پنجره ای نظیر پنجره ی این کاخ، در کاخ خود می سازد. اتاق ها و هال پذیرایی این کاخ بسیار جذاب است. حوض و فواره زیبایی کاخ را دو چندان کرده است. به دلیل صدای تور ترکیه تعطیلات عید خوشایند جریان آب و خنک نمودن محیط استفاده از حوض و فواره در خانه های عثمانی بسیار رایج بوده است. برای عایق کردن سقف نیز از نی های حصیری مصری استفاده شده است. معماری کاخ بیلربی استانبول به سبک نئوباروک و با طرحی سنتی از خانه های عثمانی است. کاخ بیلربی استانبول از دو طبقه اصلی و یک زیرزمین که شامل انبار و آشپزخانه است، نشکیل شده است. در طبقه دوم کاخ دو بخش مردانه و بخش زنانه قرار دارد. 3 ورودی، 6 اتاق پذیرایی و 26 اتاق در کاخ بیلربی استانبول دیده می شود. دکوراسیون تور ترکیه نوروز 97 داخلی کاخ دارای نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات غربی است. گردشگران تور استانبول معماری با شکوه، لوسترهای تماشایی، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی این کاخ را از دست تور ترکیه فروردین 97 ندهند.

 

کاخ بیلربی استانبول

تصویر کاخ بیلربی استانبول

کاخ بیلربی استانبول

تصویر کاخ بیلربی استانبول

کاخ ییلدیز استانبول


کاخ ییلدیز استانبول| Yildiz Palace Istanbul

کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول (Yildiz Palace Istanbul) یکی تور ترکیه تعطیلات عید از بهترین دیدنیهای استانبول است که به عنوان دومین کاخ بزرگ استانبول به شمار می رود. این کاخ در منطقه ی بشیکتاش واقع شده است. کاخ ییلدیز استانبول چهارمین کاخ با شکوه عثمانی است که پس از پیروزی عثمانی ها در استانبول ساخته می شود. تور ترکیه نوروز کاخ ییلدیز استانبول در اواخر قرن 19 میلادی به دستور سلطان حمید دوم تاسیس گردید. باروک سبک معماری این کاخ است. این کاخ از لوکس ترین و باشکوه ترین کاخ ها محسوب می شود. نخستین ساختمان کاخ در سال 1889 میلادی و دومین سازه که به نام تور ترکیه نوروز 97 کوشک مراسم شناخته می شود، در سال 1898 احداث شد. دو ساختمان اصلی و جدا از هم کاخ ییلدیز استانبول از تشکیل می دهند. پارک وسیع و بزرگی از گل، لاله ها، گیاهان و درختانی از فصل و مناطق جغرافیایی مختلف دیده می شود. یک گلخانه و استخری بزرگ نیز در محطوطه تور ترکیه فروردین این کاخ به چشم می خورد. گردشگران تور استانبول می توانند یکی از بهترین چشم اندازهای پانورامایی بسفر را در محوطه کاخ ییلدیز استانبولمشاهده نمایند.

 

کاخ ییلدیز استانبول

تصویر کاخ ییلدیز استانبول

کاخ ییلدیز استانبول

تصویر کاخ ییلدیز استانبول

کاخ احلامور استانبول


کاخ احلامور استانبول| Ihlamur Pavilion Istanbul

کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول (Ihlamur Pavilion Istanbul) از دیدنیهای معروف استانبول است که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. کاخ احلامور استانبول برای سلطان عبدالمجید تور ترکیه اسفند 96 بین سال های 1849 تا 1855 میلادی تاسیس شده است. کاخ احلامور استانبول در واقع اقامتگاه تابستانی سلاطین بوده است. سلطان عبدالمجید در این کاخ به استراحت و فراغت می پرداخته است و از برخی میهمانان خود نظیر لامارتین، شاعر معروف فرانسوی تور ترکیه تعطیلات عید 97 میزبانی می کرده است. کاخ احلامور استانبول را نیکاگوس بالیان معماری نموده است که یکی از معمارهای مشهور دربار عثمانی بوده است. بعد از فوت عبدالمجید این کاخ به استراحتگاه عبدالعزیز و محمد رسات نیز مبدل گشت و در سال 1987 این کاخ به موزه ای برای بازدید گردشگران تور استانبول تبدل شد. احلامور به معنای درخت نمدار است که کاخ احلامور استانبول بین درختان نمدار قرار گرفته است. کاخ احلامور استانبول را می توان به دو قسمت کوشک مراسم و کوشک معیت تقسیم نمود. کوشک مراسم بخشی است تور ترکیه تعطیلات عید که در آن جشن ها برگزار می شده است و از کوشک معیت به عنوان استراحت سلطان و خانواده اش استفاده می شده است. کاخ احلامور استانبول همه روزه به جز روزهای 2 شنبه و 5 شنبه از ساعت 9 الی 17 برای عموم و گردشگران تور ترکیه باز است.

 

کاخ احلامور استانبول

تصویر کاخ احلامور استانبول

کاخ احلامور استانبول

تصویر کاخ احلامور استانبول

کاخ دلمه‌ باغچه استانبول


کاخ دلمه‌ باغچه استانبول| Dolmabahce Palace Istanbul

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه‌ باغچه استانبول (Dolmabahce Palace Istanbul) تور ترکیه اسفند از جمله بهترین دیدنیهای استانبول است که در بخش اروپا نشین استانبول و در شرق تنگه بسفر واقع شده است. این کاخ به دستور سلطان عبدالمجید یکم یعنی سی و یکمین پادشاه عثمانی، بین سال های 1843 و 1856 احداث گردیده است. کاخ دلمه‌ باغچه استانبول تور ترکیه فروردین 97 در منطقه‌ ای با مساحت 110 هزار متر مربعی و 45 هزار متر مربع مساحت تاسیس شده است. قبل از ساخت کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی استانبول محل استقرار سلاطین عثمانی بوده است و بین سال های 1889 تا 1909 میلادی کاخ دولما باغچه مرکز اداری امپراتوری عثمانی قرار گرفت. تور ترکیه فروردین کاخ دلمه‌ باغچه استانبول تلفیقی از هنر و معماری ترک و اروپایی است. کاخ دلمه‌ باغچه استانبول به عنوان لوکس ترین کاخ دوره عثمانی به شمار می رود. کاخ دلمه‌ باغچه استانبول از 14 تن ورقه طلا تشکیل شده است. بزرگترین لوستر کریستالی که در کاخ دلمه‌ باغچه استانبول دیده می شود در واقع هدیه‌ ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی بوده است که دارای 750 حباب و 4.5 تن وزن است. این لوستر از جلال و شکوه تور ترکیه نوروز 97 فوق العاده ای برخوردار است و در سالنی با 56 ستون قرار گرفته است. گردشگران تور استانبول اگر قصد بازدید از این کاخ را دارند جالب است بدانید تمامی ساعت‌ های کاخ دلمه‌ باغچه استانبول تور ترکیه اسفند 96 بر روی 9:05 قرار دارد و دلیل آن زمانی است که آتاتورک در این کاخ در نوامبر 1938 چشم از جهان گشود. گردشگران می توانند همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنج شنبه از کاخ دلمه‌ باغچه استانبول دیدن فرمایند. ظرفیت بازدید از این کاخ 1500 نفری می باشد.

 

کاخ دلمه‌ باغچه استانبول

تصویر کاخ دلمه‌ باغچه استانبول

کاخ دلمه‌ باغچه استانبول

تصویر کاخ دلمه‌ باغچه استانبول